Как да отслабнем лесно и ефективно в 3 стъпки

Обновена: 08.03.2024|
Кето храни. Рибено масло за отслабване. Как да отслабнем лесно.

Съществуват много съвети, които ни казват как да отслабнем лесно и сравнително бързо. Проблемът е, че много от тях ни обричат на глад и лишения, а най-неприятното е, че водят до странични ефекти като лошо настроение, липса на концентрация и енергия.

И така, ако нямате достатъчно воля, сте принудени да се откажете от разрушителния режим. Не всички диети обаче са такива.

Нисковъглехидратните режими като кето диетата помагат за намаляване на апетита, плавно отслабване, без гладуване и подобряване на метаболизма.

В тази статия ще ви дадем 3 начални насоки как да отслабнем лесно и ефективно.

 

1. Как да отслабнем лесно, намалявайки консумацията на въглехидрати (захари и нишестета)

Ако се чудим как да отслабнем, това е първата и, бихме казали, най-важна стъпка. Така тялото постепенно ще започва да изгаря натрупаните мазнини за енергия и същевременно нивата на глад ще спаднат значително. Съответно ще приемате по-малко калории.

Друго предимство на премахването на въглехидратите от диетата е, че това ще доведе до понижаване нивата на инсулин и ще помогне на бъбреците да изхвърлят излишния натрий и вода от тялото. Това ще намали подуването и ще помогне за отърваване от излишните килограми.

Възможно е да свалите до 4-5 кг, понякога и повече, през първата седмица от спазването на режима.

Или казано с други думи – дори само намаляването на въглехидратите може да доведе до бърза и лесна загуба на тегло.

 

 

2. Хапвайте повече протеини, мазнини и зеленчуци

Вместо да разчитате на въглехидрати, планирайте менюто си с повече източници на протеини, мазнини и нисковъглехидратни зеленчуци.

Това ще ви помогне да останете сити за по-дълго, да отслабнете бързо, да подобрите мускулния си тонус и ще ви даде много енергия. Вие автоматично ще приемате 20-50 грама въглехидрати, без да гладувате.

Нивото на инсулина ще остане постоянно ниско, така че с течение на времето желанието за прием на въглехидрати ще намалее, като по този начин ще ви помогне да поддържате постигнатите резултати. Вижте и препоръчителните продукти, които да ни бъдат от полза в начинанието как да отслабнем лесно и ефективно.

 

Протеини – важен фактор в това как да отслабнем ефективно

 

Морски рецепти. Как да отслабваме лесно.

 

Протеините, които имат нула до един или два грама въглехидрати, засищат много добре и засилват метаболизма с 80 до 100 калории на ден. Те могат да ви помогнат да преодолеете най-трудната част от храненето с ниско съдържание на въглехидрати, а именно обсебването от храните, които НЕ трябва да ядете.

Ако започнете деня си с протеини, можете да намалите тези натрапчиви мисли и ще приемате с около 400 по-малко калории на ден.

Сега, когато знаете, че протеините са един от ключовете към бързо отслабване, предизвикайте себе си и ги включете в менюто си.

Заложете на месо:

  • пилешко
  • агнешко
  • говеждо
  • свинско
  • пуешко
  • яйца
  • риба и морски дарове

В тази група храни със сигурност се кри в част от отговора на въпроса: „Как да отслабна“.

 

Мазнини – как да отслабнем с тях?

Мазнините са друг засищащ източник, който ще ви помогне да се преборите с глада. Те имат допълнително предимство, защото са богати на омега-3 мастни киселини (за тяхната важна роля, можете да прочетете в статията по темата в нашия блог).

Противно на някои убеждения, консумирането на мазнини всъщност помага да отслабнем бързо, лесно и ефективно.

Ключът е да заложите на правилните мазнини, които ще ви заситят за по-дълго, и да осигурите на мозъка и тялото си есенциалните мастни киселини, от които се нуждае.

Съсредоточете избора си върху:

  • зехтин
  • кокосово масло
  • ядки
  • авокадо
  • яйца
  • пълномаслено кисело мляко
  • тъмен шоколад

 

Зеленчуци – на кои да наблегнем

 

ползи за здравето от консумацията на плодове и зеленчуци. .Отслабване със зеленолистни зеленчуци.

 

Следващите в менюто са зеленчуците с ниско съдържание на въглехидрати. Освен, че ще ви помогнат да отслабнете, те са и доста богати на хранителни вещества.

Резултатът ще бъде, че вие сте сити, снабдявате тялото си с фибри, витамини и минерали, изглеждате и се чувствате добре. Най-хубавото е, че можете да изкарате цял ден на зеленчуци, без да надхвърляте 20-50 грама въглехидрати, но трябва да се подбират внимателно.

Сред разрешените са:

  • брюкселско зеле
  • краставици
  • броколи
  • спанак
  • артишок
  • карфиол

 

 

3. Как да отслабнем лесно, като укрепим мускулите си

И накрая, ако наистина искате да ускорите нещата и да отслабнете бързо, но качествено, изграждането на мускули е начинът да изглеждате наистина добре.

Технически можете просто да намалите въглехидратите и да сваляте тегло, но това ще отслаби мускулите, а всички знаем, че липсата на мускулна маса не е ключът към добрата фигура.

Тренировката с вдигане на тежести ще тонизира тялото и ще ускори загубата на мазнини. Тя ще увеличи и притока на ендорфини, така че да се чувствате и да изглеждате добре. Укрепените мускули изгарят и повече калории.

Всъщност така ще се отървете от още 20-ина калории на ден. Не звучи много, но с натрупване върши чудеса. Не забравяйте и, че ще предотвратите забавянето на метаболизма, което често се случва, когато тялото осъзнае, че губи тегло.

Дори не е необходимо да посещавате фитнеса. Нужни са ви само няколко тежести от 10 кг у дома, поне за начало. Ако смятате, че се нуждаете от насоки и не можете да изпълнявате тренировката правилно, то тогава се обърнете към инструктор.

Съществуват и други силови упражнения, с които можете да укрепите мускулите, ако вдигането на тежести не е вашето нещо. Всяка тренировка за съпротива ще свърши работа.

Много кардио тренировки също включват упражнения за съпротива. Можете дори да опитате с лек джогинг или плуване. Допълнително ще са ви полезни и упражненията, които препоръчваме по време на кетоза при кето диета. Важното е да сте упорити и последователни, а с това и казусът как да отслабнем, ще бъде решен.

 

Колко бързо ще се появят очакваните резултати?

 

Здравословно отслабване с бавен, но сигурен ефект. Бързото отслабване може да доведе до сериозни здравословни проблеми. Един от сигурните методо за отслабване. Как да отслабнем лесно.

 

Първоначално можете да отслабнете с 5-10 килограма. След като тялото ви свикне с новата диета, пак ще отслабвате, но по-бавно – с до 2-3 кг седмично.

Най-бързи резултати могат да очакват хората, които имат повече килограми за сваляне. Колкото по-малко тежите, толкова по-бавно ще сваляте, защото тялото ви ще се опита да запази мазнините, усещайки, че запасите намаляват.

През първата седмица може да получите симптоми на т. нар. „кето грип„. Това се случва, когато тялото започне да гори мазнини за енергия вместо въглехидрати.

Симптомите включват раздразнителност, изключително силно желание за въглехидрати и силно изтощение. След като преминете през тази фаза, която трае около 3 дни при някои до няколко седмици при други, отново ще започнете да се чувствате нормално, дори и по-добре, защото ще започнете да виждате и резултатите от усилията си.

 

Какво трябва да знаем за здравословен начин на хранене?

Здравословният и балансиран хранителен режим е едно от най-важните неща, които можете да направите, за да защитите здравето си.

Всъщност, според учените, до 80% от преждевременните сърдечни заболявания и инсулт могат да бъдат предотвратени чрез житейски избори и навици, включващи здравословен начин на хранене и физическа активност.

Диетата може да помогне за намаляване на риска от този тип заболявания чрез:

  • подобряване на нивата на холестерола
  • намаляване на кръвното налягане
  • контрол над телесното наднормено тегло
  • поддържане на стабилна кръвна захар.

Важно е да се храните балансирано, подбирайки висококачествени меса, свежи зеленчуци, здравословни мазнини, яйца, гъби и риба. Хубаво е да се избягват зеленчуци и плодове с високо съдържание на въглехидрати. Вместо банани, например, заложете на горски плодове (малини, ягоди, боровинки и къпини).

 

Нуждаем ли се от хранителни добавки?

 

Кога да използваме екзогенни кетони.

 

При спазване на кето диета има един определен вид хранителни добавки, които могат да бъдат от голяма полза при спазването й. Това са екзогенните кетони, с чиято помощ се улеснява влизането в кетоза – метаболитното състояние, което е главна цел на този нисковъглехидратен режим.

По този начин се задейства по-бързо механизмът по горене на мазнини, а освен това се улеснява прехода през кето грип.

Има още една добавка, която би могла да е решение на въпроса как да отслабнем по-бързо – малинови кетони. Въпреки името си, те нямат общо с кетозата, но действат на друго ниво за отслабване – понижават апетита, потискат глада и ускоряват обмяната на веществата.

Малинови кетони могат да бъдат съчетани без проблем с екзогенните за още по-добър ефект.

 

Няколко финални съвета за това как да отслабнем лесно

Как да отслабнем ефективно – това неминуемо става с трайно променен начин на живот.

Ако искате да свалите тегло бързо и здравословно, тогава диетата с ниско съдържание на въглехидрати е добър избор (за други начини можете да се обърнете към статиите в блога ни).

Не забравяйте, че всичко зависи от самите вас – колко сте мотивирани, стриктни и, разбира се, от начина, по който тялото ще реагира на този режим.

Никога не се опитвайте да отслабнете, като намалите до опасно ниско ниво приема на калории! Ако се почувствате зле, консултирайте се със специалист и прекратете режима за отслабване, независимо какъв е той. Успех!

Как да отслабнем, спазвайки 3 прости правила?

Ако се чудим как да отслабнем, е важно на първо място да ограничим храните с повече въглехидрати. Такива са хлябът и тестото и захарните сладкиши. Също така е важно да приемаме повече полезни мазнини и протеини за ситост. Не бива да се пренебрегва и физическата активност и поддържането на мускулатурата.

На кои храни да наблегнем?

Консумация на повече месо, риба, яйца и нисковъглехидратни зеленчуци (броколи, тиквички, карфиол) е от полза за топенето на излишните мазнини. Вместо банани, например, яжте горски плодове – в тях има значително по-малко въглехидрати.

Как да отслабнем и с помощта на хранителни добавки?

Ако спазвате нисковъглехидратен кето режим, може да ускорите ефекта му чрез прием на екзогенни кетони. Те улесняват влизането в кетоза и подобряват резултатите. Можете да се доверите и на малинови кетони за отслабване – те потискат глада и апетита и забързват метаболизма.

Категории: Kрасота и грижа за тялото|Публикувана: 18.08.2020|

Източници

Няма източници

Сподели тази статия, избери платформа!

Блог

Рецепти

14634b84e9917b0c4e510b76dd2c8d41?s=96&d=mm&r=g

Кристина Агнер е дългогодишен автор - има написани стотици статии в сферата на алтернативната медицина, биохакинг, здравословно хранене и диети. Продължава да впечатлява с умело перо и остър ум.

Свързани публикации

Оставете коментар

Обновена: 8 март 2024 в 11:33 | Публикувана: 18 август 2020 в 13:07 | Категория: Kрасота и грижа за тялото