Само с няколко лесни стъпки можем да си приготвим сами купа здравословен домашен кето сладолед с различни вкусове!

Кето ли е сладоледът?

Не, повечето сладоледи не са приемливи в кето храненето. Почти всички сладоледи на пазара имат твърде много консерванти и изкуствени съставки. Домашният сладолед е много по-евтин, а и по-здравословен вариант, защото по този начин знаем точно какво има в него. Не се притеснявайте, много по-лесно е да го приготвим сами, отколкото си мислите!

Можем ли да ядем сладолед, ако сме на кето хранене?

Не можете да ядете всякакъв сладолед в кетогенното хранене, но можете да ядете сладолед, приготвен спрямо кето вижданията! И за щастие, рецептата за домашен кето сладолед без захар е много лесна и бърза!

Този кето приятелски сладолед е с ниско съдържание на въглехидрати. В същото време вкусът е невероятно богат!

Можем ли да си направим сладолед вкъщи без машина за сладолед?

Да! Можете да си го приготвите в домашни условия, с ниско съдържание на въглехидрати, без машина за сладолед, ако нямате такава.

Но, можете да използвате машина за тази рецепта, ако имате на кухненския плот. Ще ви покажем как да направите кето сладоледа и в двата варианта!

Кето приятелски съставки за сладолед

Кокосов орех и буркан с кокосово масло, поставени върху палмово листо.

Домашно приготвен кето сладолед без захар – тази рецепта е много лесна и има само четири съставки за основата. Най-вероятно ги имате в кухнята си, ако правите рецепти с ниско съдържание на въглехидрати редовно:

Всъщност са 5 съставки за оптимално вкусен резултат! Вижте по-долу за различните вкусове сладолед, които можете да приготвите, след като вече сте направили основата.

Как да си приготвим основата за кето сладолед

Нужните съставки:

Да пристъпим към приготвянето

Разбъркваме всички съставки заедно в голяма смесителна купа.

Ако разполагате с машина за сладолед, просто прехвърлете сместа в нея и разбърквайте според указанията на производителя на вашата машина.

Ако не разполагате с машина за сладолед, можете да замразите сместа във формички за лед, а след това да смесите замразените кубчета лед в блендер.

Тук е момента да добавим някое от предложенията за сладолед с различен вкус – кафе, шоколад или бери плодове (вижте по-долу в статията).

Можем да консумираме готовия сладолед веднага или да го замразим за няколко часа за по-твърда текстура. Домашно приготвеният сладолед е най-добър в деня, в който е направен, но ако сте приготвили повече, можете да го замразите във фризера до няколко седмици. Във втория случай, не забравяйте да го размразите леко преди поднасяне.

Как да си приготвим сладолед с различни вкусове:

Ягоди, малини и боровинки - в три железни кошнички.

Сладолед с кафе: Използвайте оригиналната рецепта по-горе, като добавите  2  с. л. предварително сварено и изстудено кафе еспресо, докато разбърквате всички съставки.

Шоколадов сладолед: Добавете 3-4 ч. л. какао на прах към течните съставки и добавете към сместа, начупен на малки парченца, шоколад със Стевиола.

Какаов сладолед с лешници: Към предварителната смес за сладолед добавете 1/2 ч. ч. ситно нарязани лешници, 2 с. л. какао на прах и 2 с. л. лешников тахан. Разбъркайте и замразете по рецепта.

Боровинков сладолед: Използвайте оригиналната рецепта за сладолед и добавете 1 ч. ч. пресни боровинки, а след това разбъркайте с блендер сместа.

Малинов сладолед: Добавете 1 ч. ч. замразени малини към основната рецепта за сместа за сладоледа и добавете още 1/2 чаша кокосово мляко. Готовата смес замразете, както е описано по рецепта. Същото може да се направи, но с чаша ягоди.

От класически ванилов до изтънчен шоколадов, разбира се, и плодов вариант за любителите на малини и боровинки – тези лесни рецепти ще ви накарат да се влюбите във вкуса на здравословния кето сладолед!

Ако ви е харесала рецептата и желаете да научавате за други подобни здравословни рецепти се присъединете към нашата кухня ТУК!

Приятен апетит от екипа на Фор Лайф!