Кето фантазии – книгата, която влиза в употреба на всеки начинаещ в кетогенното, нисковъглехидратно-високомазнинно, хранене. Този кето режим е един от най-популярните в световен мащаб. За положителните резултати от него свидетелстват огромният брой хора, които го спазват и постигат желаните резултати. Една голяма част от тези хора сте и вие, нашите читатели. По тази причина книгата „Кето фантазии“ вече е факт и си спечели хиляди фенове на здравословната промяна.

 

Какво стои зад заглавието на книгата „Кето фантазии“?

Първите стъпки в кето храненето са много важни. Но, ако не сме запознати по-подробно със същността на кето режима и неговите цели, тези стъпки могат да бъдат и много трудни. Затова в нашия блог ежедневно се стараем да поднасяме информация, с която максимално да облекчим започването му. Подробно за кето храненето ще откриете и в страницата, посветена на темата: Кето диета – всичко, което трябва да знаем, на едно място.

Кулинарната книга „Кето фантазии“ е плод на много труд, събиране на информация и изпробване на различни вкусови и кето-комбинации. Тя многократно улеснява ежедневието на всеки, който е на кето режим, помагайки в изготвяне на дневното меню.

Случвало ли ви се е, когато се ограничавате в една или друга храна, да започнете да фантазирате за нея и така да увеличите апетита си? И ние сме го изпитвали. Когато започнем кето, елиминираме захарта, плодовете, някои любими продукти. Но откривайки кето кухнята чрез нашата кулинарна книга, ще разберете, че можете да имате и кето фантазии. Веднъж опитали киш с пушена сьомга и аспержи или лешникови масленки, ще се уверите в богатството на кето храненето.

 

Какво ще научите от Кето фантазии – книгата?

Кето фантазии – книгата е едно богатство за всеки, избрал нисковъглехидратния-високомазнинен начин на хранене. Съдържанието й е построено за максимално улеснение на всеки начинаещ в тази сфера, а апетитните снимки на ястия ще ви вдъхновят да се развихрите в кухнята.

След увода, в „Кето фантазии“ ще откриете „Основни насоки в кето храненето“, които включват:

  • Как да си направите стегнато, безглутеново тесто, което се оформя лесно
  • Как да сготвите любимата супа, без да използвате картофи или ориз.
  • Как да пържите здравословно.
  • Как да си направите сладкиш без никаква захар.

Това са едни от най-често срещаните предизвикателства в кето кухнята, особено за начинаещи. Нашите съвети ще ви улеснят максимално, а приложени и на практика в рецептите, ще разберете по-лесно идеята на кето храненето.

Информация за маслата при кето готвенето

В края на книгата ще откриете приложение с две легенди.

Първата е с препоръчителните масла за готвене при кето хранене, с подробна информация към всяко, като:

  • точка на димене;
  • какъв вид на маслото да изберете;
  • съдържание на полезни вещества;
  • за каква термична обработка е подходящо;
  • за приготвянето на какви продукти е препоръчително.

Препоръчителни заместители на захарта в кето кухнята

Втората легенда дава информация за немските подсладители Стевиола, които сме използвали в рецептите. Какви са техните видове и разфасовки, как правилно да ги дозираме. И най-важното: какво е тяхното предимство пред това да изберем бяла или друга захар.

 

Защо да закупите книгата „Кето фантазии“?

 

Кето фантазии - книгата.

 

Факт е, че книгите и списанията с рецепти са хиляди в търговската мрежа. В последно време темите се ориентират към по-здравословното хранене, включващо нисковъглехидратни и кето рецепти. В Кето фантазии – книгата ще откриете не само базови съвети за кето готвенето, но и защо именно тези похвати на готвене и консумиране са препоръчителни. Разнообразието от продукти гарантира богато на важни хранителни вещества хранене. Независимо, че спазваме режим.

Подробно съдържание, разделено на две части

Улеснение в книгата ще откриете и в начина, по който са разделени ястията, за да можете да планирате дневното си меню.

Съдържанието е разделено на две части, общо със 111 рецепти.

Първата част включва:

  • супи;
  • стартери;
  • безмесни ястия;
  • ястия с риба – в тази част ще откриете и кои са най-подходящите подправки и комбинации за риба, като розмарин, зелен лук, босилек и т. н.;
  • ястия с месо;
  • десерти.

Във втората част ще откриете кулинарни предложения за различни поводи:

  • идеи за гости и неделни закуски;
  • храна за из път или кошница за пикник;
  • празнични предложения;
  • примерни менюта – тук са поместени лесни рецепти за закуска и обяд, които можете да приготвяте в предложения ред в първите седмици от вашия кето режим.

В книгата ще разберете и как да си приготвите торта без захар, пица без тесто и спагети от зеленчуци. Вероятно това ще е нещо съвсем ново за много от вас, но опитате ли веднъж, ще се изненадате от кулинарните възможности при кето храненето.

Съдържанието на въглехидрати в рецептите

 

Кето фантазии - книгата.

 

При кето храненето въглехидратите са само 20 до 30% от дневното меню, които идват главно от зеленчуци и салати. Препоръчително е храненията да са сведени до две на ден, като закуската да е изместена от бронирано кафе (такова с естествена мазнина). Подробно за тази необикновена напитка ще откриете в статията Бронирано кафе: ползи и как да си го приготвим. В случаите на прием на лекарства сутрин се консумира лека режимна закуска.

Намаляването на въглехидратите ни помага да влезем във фаза на кетоза – когато тялото ни използва мазнини за енергия, вместо глюкоза. Затова е важно да следим и да не надвишаваме дневния им прием.

По тази причина всяка рецепта, която ще откриете на страниците на „Кето фантазии“, е с уточнено съдържание на въглехидратите на порция. Така по-лесно ще следите ежедневния им прием и няма да излизате от кетоза.

А как да разберете, че организмът ви е навлязъл в тази фаза от кето режима, ще откриете в статията Симптоми, по които да познаете, че сте в кетоза.

 

Къде можете да откриете книгата „Кето фантазии“?

Кулинарната ни книга можете да откриете в нашия онлайн магазин, както и във физическия ни магазин в гр. София на адрес: бул. Пейо К. Яворов №8.

 

Споделяйте вашите кето фантазии с нас

Винаги, когато споделяте с нас в социалните мрежи вашия резултат на някоя рецепта от книгата, сме изключително радостни. Така получаваме обратна връзка за впечатлението ви от вкуса, вашите предпочитания, както и любимите ви продукти. Всичко това ни помага да ставаме по-добри в умението си да подготвяме и споделяме с вас уникални кето рецепти.

 

Няколко съвета, ако готвенето за вас е предизвикателство

При кето режима е силно препоръчително да приготвяме храната си, за да следим за хранителните стойности. Но често нямаме времето или желанието да готвим.

Ето някои съвети, които биха ви помогнали за менюто при кето:

  1. В книгата е посочено времето за приготвяне на всяко ястие. По този начин ще успеете по-лесно да планирате избраното от вас ястие – ще имате ли време за него точно сега или ще потърсите по-бърз вариант.
  2. Направете си списък с основните продукти, които използвате, и следете винаги да ги имате в наличност. Това ще ви спести време и няма да решавате какво да хапвате спрямо това какво има в хладилника. Повече ядки в запас, например, никога не са излишни. Било то за рецепта или за бързо засищане.
  3. Използвайте почивните дни, за да приготвите няколко основни ястия, които да разделите на порции за обяда си през седмицата. Може да звучи като много работа, но всъщност ви спестява повече време. Така ще се предпазите от опасността да посегнете към високовъглехидратна, нережимна храна, когато сте на работа.

Пожелаваме успех и сладък апетит на всеки, който има в кухнята си книгата „Кето фантазии“. Ще се убедите не само, че кето храненето е вкусно, но и ще се насладите на положителните резултати за вашата физическа форма и здраве по време на кето диета.