Рецепта за неустоимо вкусни кокосови бисквитки

Обновена: 29.02.2024|
Неустоимо вкусни кокосови сладки, направени само от здравословни съставки.

Кето кокосови бисквитки можем да направим за по-малко от половин час. Те ще ни осигурят здравословни мазнини и са приемливи в кето храненето! Тези кокосови бисквитки звучат прекалено добре, за да са истина.

Този десерт е страхотен здравословен заместител на традиционната захарна бисквитка, тъй като е направена без един ключов компонент – именно захарта. Кокосовите сладки са не само с ниско съдържание на калории и въглехидрати, но и са перфектният десерт за из път.

 

И така, какво има в тези кокосови бисквитки, което ги прави перфектното кето изкушение?

Съставките в тези кокосови бисквитки включват лесни продукти, които ще открием в хладилника – яйца, кокосово масло, Стевиола (подсладител с ниско съдържание на въглехидрати), кокосово брашно и щипка ванилов аромат. Една бисквитка има средно по-малко от един грам чисти въглехидрати и по-малко от 2 г протеин.

Да, прочетохте правилно – не повече от един грам чисти въглехидрати на бисквитка!

multi 400
grifonia 600
multi 400
grifonia 600

Ако не разполагате с кокосово брашно под ръка, можете да използвате бадемово брашно. Това важи и за заместителя на захарта Стевиола – можете да използвате и течна Стевиола с ванилия.

Вашите кокосови бисквитки не трябва да бъдат лечение срещу стреса и калорийна бомба с високо съдържание на въглехидрати, което може да ви извади от кетоза. Напротив! Със здравословните мазнини и липсата на въглехидрати в тези сладки кокосови бисквитки ще похапнете нещо сладко и вкусно, но ще сте сигурни, че ще останете в кетоза.

Време за приготвяне: 30 минути

Порции: 6

Хранителна стойност в порция: 3 г въглехидрати

Нужните съставки за 12 кокосови бисквитки:

 

 

Да пристъпим към приготвянето

 

Кокосови продукти на дъска - кокосово масло, кокосови стърготини, кокосово брашно и кокосови орехи. Подходящи за кокосови бисквитки.

 

Загряваме фурната до 175 градуса.

В голяма купа разбиваме с миксер яйцата, кокосовото масло и екстракта от ванилия до пяна. Добавяме Стевиолата и разбъркваме. Прибавяме останалата част от сухите съставки и смесваме добре до образуване на тесто.

Ако сместа не е достатъчно гъста, добавете още 1 с.л. кокосово брашно.

Обмазваме хартията за печене с малко кокосово масло и слагаме в тавата. Оформяме 12 кръгли бисквитки и ги поставяме на разстояние една от друга в тавата. Изпичаме за 10 минути.

Оставяме кокосовите бисквитки да изстинат преди консумация.

Можем да съхраняваме готовите кокосови бисквитки в херметически затворена кутийка при стайна температура или в хладилник (до 7 дни).

 

 

 

Любимият кокос и в кокосови бисквитки

 

Кокосов орех, разчупен на няколко парчета, в ръцете на жена. Рецепта за кокосови бисквитки.

 

Печенето с кокосово брашно може да бъде предизвикателство! Но си заслужава, защото предлага текстура, която е малко по-мека и по-плътна от традиционното брашно, а ароматът е страхотен. Освен това добавя нотка на естествена сладост на печените изделия, без да има натрапчив вкус на кокос, което го прави чудесна възможност за печене, дори ако не искате да направите десерт с аромат на кокос.

Кокосовото брашно е чудесна възможност за всеки, който е алергичен към бадеми или тези, които търсят храна без глутен.

 

Кокосовото масло

В зависимост от климата и температурата кокосовото масло може да бъде гладко, течно, твърдо или дори ронливо. Ако искаме маслото да бъде меко, можем да го поставим в топла (не гореща) фурна за няколко минути. Изваждаме го след пет минути – фурната няма да е достигнала още до 175 градуса, но маслото ще е станало меко. Или можем да го втечним, като го сложим на водна баня на умерена температура.

 

Вашето мнение е полезно за екипа на Фор Лайф и другите наши читатели. Ако правите тези кокосови бисквитки, не забравяйте да оставите коментар и да споделите дали са ви харесали.

Ако рецептата ви е харесала и желаете да научавате за други подобни здравословни рецепти се присъединете към нашата кухня!

Приятен апетит от екипа на Фор Лайф!

Източници

Няма източници

Сподели тази статия, избери платформа!

Блог

Рецепти

Свързани публикации

14 Коментара

  1. ПОЛИКСЕНИ ПАСКОВА 01.09.2020 at 18:53 - Отговор

    Чудесни станаха, въпреки че забравих да сложа сол, поздравления за хибавата рецепта!

  2. Роси 31.03.2020 at 15:13 - Отговор

    Здравейте,

    Мога ли да заместя стевиолата с кленов сироп или мед?

    Благодаря,
    Роси

    • Верджиния 27.05.2020 at 17:21 - Отговор

      Да, ако нямате здравословен проблем, свързан с приема на захар, можете да използвате и друг естествен подсладител. :)

Оставете коментар

Обновена: 29 февруари 2024 в 10:38 | Публикувана: 16 август 2019 в 10:14 | Категория: Десерти при кетогенен режим - Фор Лайф, Кето рецепти